7/23/2011

Dish Garden / Geschirr-Garten


When I saw this small garden for the first time, I was quite surprised... since then I came back a couple of times, but still I can’t understand why anyone thinks that easily breaking porcelain dishes would make a sturdy border for a garden bed.
I can just guess that a very careful person is tending this garden and even the plants don’t grow to strong… otherwise it will be full of broken porcelain pieces very soon. 


Als ich diesen kleinen Vorgarten zum ersten Mal sah, war ich etwas erstaunt… seitdem habe ich mich an den Anblick gewöhnt, kann aber immer noch nicht verstehen, warum jemand glauben könnte, daß leicht zerbrechbare Porzellanteller als stabile Garten-Befestigung dienen könnten.
Ich nehme an, daß wohl nur eine sehr vorsichtige Person in diesem Garten arbeiten kann und auch die Pflanzen dürfen nicht zu übermütig aufschießen... ansonsten wird aus dem Porzellantellergarten wohl bald ein Scherbenbeet.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails