2/26/2011

A favourite dress / Ein Lieblingskleid



When I once bought this dress from a thrift store two years ago, I thought of it as an easy solution for hot summer days. Little did I know that this dress will become a staple in my closet, getting styled and worn in all seasons of the year.
By now the fabric is really worn through and I’m scanning the vintage stores for a similar style and print, without getting exactly the same dress, but until now I wasn't successful ...



Als ich das Kleid vor zwei Jahren im Second Hand Laden kaufte, dachte ich, daß es eine einfache Lösung für heiße Sommertage darstellen würde. Doch über die Jahre wurde es zum Basisstück in meinem Kleiderschrank und ich trug es zu unzähligen Gelegenheiten in allen Jahreszeiten.


Mittlerweile ist der Stoff spröde geworden vom vielen Waschen und ich suche bereits seit einiger Zeit nach einem ähnlichen Stil und Druck, ohne genau die gleiche Art Kleid kaufen zu wollen, aber das bisher ohne Erfolg ...


No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails