9/30/2011

Nearly October / Fast Oktober


Although the leaves are still in their majority green… it is already a crisp feeling of fall in the air. 
The mornings and evenings are requiring warmer clothes and just during the day it’s still warm enough for a summer dress. 
I already started layering my dresses and sooner there will be tights and scarves added… :) 


The small abandoned cemetery at Shelburne Rd. is since I found it in spring a favorite spot of mine, although I never thought of making pictures there. But when I found the golden mirror (on curb) on my way to Goodwill, I couldn’t resist to snap a few pictures… 

The mirror since then got painted in off-white and serves as a last-check up-mirror next to our main door. 

Dress / Kleid: Walmart 
Belt, Shoes, Earrings / Gürtel, Schuhe, Ohrringe: Thrift Store / Secondhand Shop 
Blue Cardigan / Blaue Strickjacke: TJMaxx 
Yellow Bangle / Gelber Armreif: Found on Curb / Sperrmüllfund 
White Fabric flowers / Weiße Stoffblumen: selfmade / selbstgemacht 

Obwohl die meisten Blätter an den Bäumen noch grün sind, so ist das Gefühl für Herbst bereits in der Luft. Morgens und am Abend ist es kühl, man benötigt wärmere Kleidung und nur während des Tages ist es noch ausreichend warm für ein Sommerkleid. Ich habe bereits angefangen Kleiderlagen hinzuzufügen und weitere Lagen werden bald dazukommen, denn Strumpfhose und Schal müssen sehr bald schon dabei sein... 
Der kleine aufgegebene Friedhof inmitten des Industriegebiets an der Shelburne Straße ist ein Lieblingsort von mir, seitdem ich über ihn im Frühjahr stolperte... ich dachte nur nicht, daß ich dort je Fotos machen würde. Aber als ich den goldenen Spiegel am Straßenrand fand, konnte ich nicht widerstehen ein paar Bilder zu schießen... 
Der Spiegel wurde danach in beige gestrichen und hängt seitdem neben der Haustür.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails