10/19/2017

Happy Diwali / Frohes Lichterfest


I wish you a wonderful Diwali, filled with light and new beginnings :)
This is a simple detail of our Diwali decoration: I painted Diya oil lamps on cardboard using acrylic colors, which I sticked onto a blingy background ^^ I already made this in 2015 and re-use it year after year.

Ich wünsche Dir ein wunderschönes Diwali Lichterfest, bei dem der Sieg des Guten über das Böse gefeiert wird :)
Das ist ein einfaches Detail unserer Diwali Dekoration: Ich malte ‚Diyas‘ Öllämpchen aus Acrylfarben, die ich dann auf einen glitzernden Hintergrund klebte. Das habe ich bereits 2015 gebastelt und nutze es seitdem jedes Jahr wieder. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails