5/07/2010

Coincidence / Zufällig


While browsing through my files I found these two pictures just next to each other and both of them are having an onion as a main motif. So, I was looking for some more pictures for towers and forms which are looking like an onion and found quite few. Looking at these images, I have to think of sad-romantic Russian fairy tales and of course Friedensreich Hundertwasser and his wonderful buildings and art.


Während ich in meinen Deko-Ordnern stöberte, fand ich diese beiden Bilder nebeneinander und beide haben eine Zwiebel als Hauptform. Also machte ich mich auf die Suche und fand noch ein paar mehr Zwiebeltürme und Formen. Wenn ich mir diese Bilder ansehe, erinnern sie mich an traurig-romantische russische Märchen und natürlich an Friedensreich Hundertwasser und seine wunderbaren Gebäude und Kunstwerke.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails