5/19/2010

Finally ... / Endlich ...


Nearly two months after Easter I finished painting the wooden eggs for the Easter decoration (for the next year). I have to admit, that after Easter a lot of other projects became more interesting and I didn’t work much on the eggs. But, the colors and eggs were still standing in my work corner, so that I decided one day, just finish it off and now it’s all done…
Let’s have a small look at the complete collection: 

The blue & white series / Maritime Serie

 The colorful rest / Farbenfroh



 Sketches and ideas during the process / Zeichnungen und Ideen

 Self-evident Storage solution / Naheliegende Depotlösung

Fast zwei Monate nach Ostern habe ich endlich die Holzeier zu Ende bemalt. (Diese dienen nun zur Osterdekoration im nächsten Jahr.) Ich muss zugegeben, daß nach Ostern mein Interesse an den Eiern sehr nachgelassen hatte und andere Projekte interessanter wurden. Aber die Farben und Eier standen weiterhin sichtbar in meiner Arbeitsecke und einen schönen Tages beschloss ich weiterzumachen und nun bin ich endlich fertig. Die obigen Bilder zeigen die vollständige Kollektion.

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails