3/24/2017

Pick of the week / Wochenauswahl

LOQI bag: Städel Museumsshop
T-Shirt: H&M
Shoes, black Donna Karan Cardigan: thrifted
Jeans skirt: New Yorker (old)
Leggings, beret: Primark

When I saw this 'Goethe' folding bag at the Städel museums shop, I knew that I need it. We are in Goethe’s birthplace / city after all.
And when A. saw this cat gentleman T-Shirt at H&M, he was persuaded that I also need it. I actually told him ‘No,’ to any more cat related items, but couldn’t resist this one either ^^
So, there you are - my pick of the week: Goethe and cat :) I wish you a lovely weekend.

Als ich diese Goethe Tasche im Städel Museumsshop entdeckte, ‘musste’ ich sie einfach kaufen. Schließlich sind wir hier in der Geburtsstadt des Dichters - und so.
Und als A. diesen Katzen-Gentleman auf einem T-Shirt entdeckte, war er ebenfalls davon überzeugt, daß ich das brauchen würde. Ich wollte eigentlich keine Kleidung mit Katzendruck mehr haben, aber zu diesem Herrn konnte selbst ich nicht nein sagen ^^.
Das ist es also, meine Wochenauswahl: Goethe und Kater :) Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende. 
.


No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails