2/04/2017

Daily Art - Moon / Jeden Tag Kunst - Mond


Just like I thought, I wasn’t actually able to paint daily, especially when the cats were around. Somehow, they find paint very interesting. 
But the other day I found some time in between (rather 20 minutes than an hour) when all cats were sleeping and hence, I was able to complete my little moon phases image (in acrylic color :)

Wie ich es schon vorher vermutet habe, hatte ich nicht wirklich Lust dazu jeden Tag ein Bild zu malen. Wenn ich aber malen wollte, musste ich warten, bis die Katzen schliefen, denn die finden Farbe, Pinsel usw. sehr spannend - zu spannend ^^ 
Doch gestern fand ich die perfekte Zeit und konnte schnell mein kleines Mondphasen Bild in Acrylfarben beenden :) Auf zum nächsten Bild. 


1.
2.
 3.
 4. :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails