2/02/2012

A new dress / Ein neues Kleid


It was raining and I was truly the only one at this part of the water front... not even any jogger was in sight. However I didn’t feel like spending too much time there as well, so that I left after making just a few pictures.
I found this dress at Goodwill and wanted to wear it immediately (actually the pictures were made before I even washed it after buying)… I guess, that I will change the buttons on top of the dress (they are blue and therefore hardly visible) and I’m looking forward for summer to wear the dress without all the winter layers :)


Es regnete und ich war die einzige in diesem Teil des Seeufers... man konnte nicht einmal Jogger irgendwo sehen. Jedenfalls hatte ich auch kein Interesse daran zu lange zu bleiben, so daß ich nur ein paar flüchtige Bilder machte und schnell wieder ins Trockene entschwand.
Ich habe das Kleid bei Goodwill gefunden und wollte es sofort anziehen (die Bilder entstanden sogar, bevor ich das Kleid nach dem Kaufen gewaschen hatte - in Secondhand Läden eigentlich ein Muss). Ich denke, daß ich die blauen Knöpfe am Kragen des Kleides gegen weiß-blaue austauschen werde und ich freue mich schon auf den Sommer, um das Kleid mit drei Lagen weniger Kleidung tragen zu können :) 

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails