2/01/2012

Fridge Magnet / Kühlschrankmagnet


I’m trying to work myself through the ‘work in progress’ - folder at Facebook and found the Fridge Magnet project (again). 
Once this was probably a product sample in a construction shop, then it landed in the Re-store, where I picked it up and painted the washed out diamond pattern on one side. Then I chose simple dress drawings and painted them on the square, finishing it with a clear coating and adding a magnet foil at the end. Magnet done :)


Ich versuche mich gerade durch meinen alten ‘work in progress’- Ordner zu wühlen und (wieder-) entdeckte das Küchenmagnet-Projekt. 
Einst war das quadratische Stück Kunststoff-Mix ein Produktmuster in einem Baumarkt. Dann landete es im Re-Store, wo ich es kaufte und zu Hause mit einem ausgewaschenem Diagonal-Muster bemalte. Dann suchte ich mir einfache Kleidermuster heraus und malte sie auf den Magnet mit einem 18/0 Pinsel. Darauf kam Klarlack und auf die Rückseite klebte ich Magnetfolie und fertig war der Magnet :) 

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails